ביטול עסקה
ביטול עסקה יתאפשר בכפוף לתקנון, למדיניות זו ולהוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
- 1. ככל שההזמנה התקבלה אך טרם החל הליקוט שלה, יופיע לצד שורת ההזמנה באזור האישי של הלקוח (תחת "ההזמנות שלי"), כפתור ייעודי ("בקשה לביטול עסקה"). לחיצה על הכפתור תשלח בקשה לביטול ההזמנה, וככל שהביטול אפשרי יבוצע ביטול מיידי של ההזמנה וישלח זיכוי ללקוח.
- 2. במקרים אחרים יש לפנות לחברה באחת מן הדרכים המפורטות להלן (לאחר הפניה נציג שירות הלקוחות יצור קשר עם הלקוח להמשך טיפול):
• מילוי פרטים בטופס בתחתית עמוד זה.
• בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected].
• בפניה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 077-7703027 (בימים א'-ה' בין השעות 9:00 - 16:00).
• בצ'טבוט באתר; בוואטסאפ למספר 052-7991977.
• בדואר רשום לכתובת: אתר סבוקלם, משרדי ש. שסטוביץ בע"מ, אלון התבור 10 א.ת. קיסריה.
- 3. באתר סבוקלם על ידי מילוי טופס הודעת הביטול המופיע מטה. בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל. ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מקבלת אישור ההזמנה או קבלת המוצר, לפי המאוחר (בהודעת הביטול יש לציין את השם המלא, מספר תעודת זהות, ארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי איתו בוצע התשלום ואת מספר ההזמנה). אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), רשאים לבטל עסקה כאמור בתוך 4 חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור הזמנה, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח ובין החברה (כולל באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה רשאית לבקש תעודה המוכיחה כי הפונה הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לפי העניין.
- 4. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי-התאמה בין המצוין באישור ההזמנה לבין המוצר שסופק, במקרה של אי-אספקת המוצר במועד או במקרה של הפרה חוזית אחרת של החברה, יפנה הלקוח לחברה באחת מהדרכים שפורטו בסעיף 2 לעיל, ובכפוף לבחינת טענותיו, יינתן לו זיכוי כספי. על הפניה להיעשות לא יאוחר מ-30 יום מיום קבלת המוצר על ידי הלקוח.
- 5. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי-התאמה בין המצוין באישור ההזמנה לבין המוצר שסופק, במקרה של אי-אספקת המוצר במועד או במקרה של הפרה חוזית אחרת של החברה, יפנה הלקוח לחברה לא יאוחר מ-14 יום מיום קבלת אישור ההזמנה או המוצר על ידו, לפי המאוחר, באחת מהדרכים שפורטו בסעיף 2 לעיל. על הלקוח לדאוג להחזיר את המוצר לחברה, ועם קבלתו, ייבדק המוצר ולאחר אישור יבוצע זיכוי בגין אותו חלק מסכום העסקה ששולם, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם. הזיכוי יעשה לאותו אמצעי תשלום בו בוצעה העסקה.
- 6. החזרת המוצר לחברה תתבצע באמצעות החזרה למחסני החברה בכתובת רחוב אלון התבור 10, א.ת. קיסריה, בימים א' - ה', בין השעות 09:00 - 16:00, או באמצעות משלוח המוצרים בדואר רשום למשרדי החברה בכתובת המוזכרת מעלה, בצירוף חשבונית הרכישה.
- 7. לא ניתן לבטל עסקה בהתייחס למוצרים מסוימים ובכלל זה - מוצרי מזון, מוצרים פסידים (מוצרים מתכלים או מתקלקלים), מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות, מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, תרופות ותוספי תזונה, הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים, ומוצרים שעל פי דין אין להחזירם. ביטול עסקה והחזרת מוצר אפשרית רק כשהוא סגור באריזתו מקורית, מבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שנפגם.
- 8. לא ניתן לפצל החזרה/החלפה וכן לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים שנרכשו כמארז, סט או "באנדל" מבלי שהוחזרו כל הפריטים שהוזמנו ו/או נמסרו במסגרתה. כמו-כן לא ניתן לפצל החזרה/החלפה של מוצרים שנרכשו בעסקאות משולבות בהן חלה הנחה מיוחדת ו/או מחיר מבצע (1+1, קנה קבל וכד'). במקרים כאמור יש לבחור בין ביטול העסקה בשלמותה והחזרת כל הפריטים שנרכשו במסגרתה, או לא לבטל את העסקה כלל. ככל שסופקו במסגרת העסקה מוצרים במתנה או הטבה אחרת, החזרתם יחד עם המוצרים היא תנאי לביצוע הביטול / ההחזרה וקבלת ההחזר הכספי. מבלי לגרוע מהאמור, מובהר כי במקרה של ביטול חלקי של עסקה, הדבר לא יאפשר החזרה של נקודות מועדון, ורק ביטול מלא של הרכישה יזכה בהשבת הנקודות בהן נעשה שימוש כהטבה בעת הרכישה.
- 9. זכות הביטול עומדת ללקוח שביצע את העסקה (גם במידה שהזמין את המוצר עבור אחר). החזר כספי של עסקה שבוטלה כדין, יעשה תמיד בהתאם לסכום ששילם הלקוח בפועל (לאחר מתן כל הנחה / הטבה / קופון).
- 10. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכות החברה לתבוע נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצר ככל ויתגלה כי המוצר נפגם ו/או ערכו פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבו בזמן שהיו ברשות הלקוח.
- 11. החברה שומרת על זכותה לשנות את כללי מדיניות זו, מעת לעת ובכפוף לכל דין.