תקנון מועדון
תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של סבוקלם בלבד ("התקנון" ו-"המועדון" בהתאמה), אשר מופעל על ידי חברת ש. שסטוביץ בע"מ ("החברה") הנמנית עם קבוצת שסטוביץ (הכוללת בין היתר גם את החברות ביוטי אנד קו בע"מ, מנה י.א בע"מ, טטרה פארם (1997) בע"מ, החברה, חברות בנות, קשורות ומסונפות וכן את המותגים של חברות אלו לרבות "אונליז" onlys, "שוז אונליין" Shoesonline ועוד ("קבוצת שסטוביץ" או "הקבוצה").
מומלץ מדי פעם לקרא מחדש את הוראות תקנון זה, הואיל ותנאיו עשויים להשתנות מעת לעת.
תקנון זה נכתב, מטעמי נוחות בלבד, בלשון זכר. האמור בו בלשון זכר נכון גם בלשון נקבה.
- הגדרות
- "אתר האינטרנט" - https://www.sebocalm.co.il.
- "חבר מועדון" - כל אדם פרטי אשר מילא טופס הצטרפות ורישום למועדון, עמד במכלול תנאי המועדון בהתאם לתקנון זה והצטרפותו למועדון אושרה על ידי החברה. לקוחות שנרשמו בעבר למועדון סבוקלם אינם נדרשים להירשם שוב והם ישויכו לדרגת חברות (כהגדרתה להלן) בהתאם לרכישות עבר שביצעו במהלך 12 החודשים שקדמו להשקת המועדון החדש ביום 23.12.2024.
- "דרגות חברות" - הדרגות השונות הקיימות במועדון נקבעות בהתאם להיקף הרכישות שבוצעו באתר, כהגדרתן להלן:
- "דרגת Member" - לקוח רשום שרכש באתר האינטרנט בסכום שבין 0 ₪ - 1,499 ₪, בתקופה שתחילתה ביום 24.12.2023.
- "דרגת VIP" - לקוח רשום שרכש באתר האינטרנט בסכום שבין 1,499 ₪ ומעלה, בתקופה שתחילתה ביום 24.12.2023.
- הצטרפות וחברות במועדון
- כל אדם שנרשם לאתר האינטרנט ואשר מלאו לו 18 שנים, מצורף באופן אוטומטי למועדון. החברות במועדון הנה ללא הגבלת זמן, אלא אם כן יוחלט אחרת על ידי החברה או עד להודעת חבר המועדון כי ברצונו לסיים את חברותו, וזאת בתנאי שקיים את התהליך הנדרש להפסקת חברות בהתאם להוראות תקנון זה. באם אינך מעונין להצטרף למועדון הלקוחות ו/או לצורך הסרתך ממועדון הלקוחות שלנו, בכל מועד שהוא, תוכל לפעול כאמור בסעיף 6.1 להלן.
- הרשמה למועדון מותנית במילוי טופס הרשמה הכולל את הפרטים המפורטים להלן: שם מלא, טלפון, כתובת דוא"ל, תאריך לידה. הקמת חשבון משתמש וחברות במועדון, כפופים בנוסף לאמור במדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של אתר האינטרנט: https://www.sebocalm.co.il/privacy. עצם ההצטרפות למועדון מהווה הסכמה לאמור במדיניות הפרטיות ובתנאי השימוש של אתר האינטרנט, ובכלל זה לכך שהחברה ו/או הקבוצה ו/או כל מותג אחר שיתווסף לקבוצה, יוכלו לעשות שימוש בפרטים שנמסרו ובכל מידע שיצטבר בקשר לחבר המועדון (לרבות רכישות שביצע) ו/או כל נתון שיופק על סמך ניתוח הנתונים כאמור, וישמש את החברה ו/או הקבוצה לקידום פעולותיה, עריכת ניתוח מידע ומחקר סטטיסטי ולשם דיוור ישיר לחברי המועדון. מובהר כי השימוש במידע כאמור לא יחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה את חבר המועדון בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.
- האחריות על מילוי הפרטים ועדכונם על גבי טופס ההרשמה הינה של חבר המועדון ולחברה לא תהא כל אחריות לתקלות ו/או אי קבלת הטבות מחמת טעות בפרטי זיהוי ו/או אי-מילוי ו/או העדר עדכון פרטים כאמור. חבר המועדון מאשר כי הפרטים אשר ימסור הינם נכונים, עדכניים ומלאים וכי הוא יעדכן את החברה אודות כל שינוי בפרטים אלו.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר את רישומו של לקוח כחבר מועדון, מכל סיבה שהיא ולפי ראות עיניה.
- עם סיום ההרשמה למועדון, ישויך חבר המועדון החדש לדרגת החברות הבסיסית (MEMBER). חבר מועדון ותיק ישוייך לדרגת החברות התואמת את סך רכישותיו באתר האינטרנט במהלך 12 החודשים שקדמו למועד עליית המועדון החדש (ככל שהיו כאלו).
- החברות במועדון מיועדת ללקוחות פרטיים ולשימושם האישי בלבד, היא אינה מיועדת למטרות עסקיות והנקודות שנצברות במסגרתה אינן ניתנות להמרה, העברה או שימוש על ידי או באמצעות אחר. מובהר כי לא ניתן לאחד קניות או נקודות שבוצעו או נצברו על ידי חברי מועדון שונים ורק חבר מועדון בעצמו רשאי לעשות שימוש בחברות במועדון ובהטבות המוקנות מכוחו.
- צבירה ומימוש נקודות
- צבירת ומימוש נקודות כפופים להתחברות חבר המועדון לחשבון המשתמש שלו. ביצוע רכישות תחת סטטוס "אורח" לא יאפשר צבירת נקודות.
עם השקת המועדון החדש יוזנו לחשבונם של חברי מועדון שהינם לקוחות עבר רשומים ומאושרי דיוור 10 נקודות זכות. מצטרפים חדשים למועדון יקבלו בנוסף לנקודות הללו גם 10% הנחה למימוש חד פעמי באתר. יובהר, כי הטבת 10 הנקודות בעת הרשמה למועדון והצטרפות לקבלת דיוור הינה הטבה חד פעמית. כן מובהר כי הסרה מרשימת הדיוור תוביל להסרה של 10 הנק' שניתנו כאמור ובלבד שלא מומשו כלל נקודות כלשהן עד למועד ההסרה, וכי הטבת 10 הנקודות בגין הרשמה ואישור דיוור הינה חד פעמית ולא ניתן לקבלן בעת התחברות חוזרת לאחר הסרה או בכל מקרה אחר.
לכל דרגת חברות יש הטבות והנחות שונות, כמפורט בסעיף 4 להלן, אשר טיבן, שווין, אפשרות מימושן וכל נתון אחר בקשר אליהן עשויים להשתנות מעת לעת ו/או להתבטל ו/או להיות מוצעים באופן מוגבל, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- צבירת ומימוש נקודות כפופים להתחברות חבר המועדון לחשבון המשתמש שלו. ביצוע רכישות תחת סטטוס "אורח" לא יאפשר צבירת נקודות.
-
- חבר המועדון יצבור נקודות בכל עסקה שיבצע באתר האינטרנט, בכפוף לשינויים והחרגות כפי שתחליט החברה מעת לעת. צבירת הנקודות הינה לפי הסכום הסופי לתשלום לא כולל דמי משלוח. תתאפשר צבירת נקודות בעת רכישת מוצרים באתר האינטרנט באמצעות שוברים (לרבות באמצעות BUYME). עדכון בדבר צבירת הנקודות יתבצע לאחר 72 שעות ממועד ההזמנה. לא תתאפשר צבירת נקודות בדיעבד.
- חבר מועדון אשר יזמין מוצר באתר האינטרנט באריזת "אקו פרנדלי" יהא זכאי לצבירת נקודות נוספת על ההזמנה, כפי שתחליט החברה מעת לעת.
- תתכן צבירה נקודות "מיוחדת" באירועים ו/או על מוצרים ו/או על מותגים שונים ו/או לקבוצות לקוחות ספציפיות, הכל על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, כפי שיהיה מעת לעת.
- שווין של הנקודות הוא ביחס של 1:1, כך שמימושן של כל 10 נקודות, שווה להנחה של 10 ש"ח. בעת מימוש הנקודות, תידרש יתרה צבורה מינימלית של 40 נקודות בחשבון חבר המועדון. לא ניתן לממש חלקי נקודות. בירור יתרת נקודות שנצברו ניתן לעשות באתר האינטרנט, באזור האישי.
- ניתן לממש את הנקודות שנצברו בתוך 12 חודשים בלבד ממועד הרכישה האחרון, ובלבד שחברותו של חבר המועדון בתוקף. ככל שלא בוצעה רכישה באתר בתקופה שעולה על 12 חודשים, הנקודות יתאפסו (ימחקו) ולא ניתן יהיה לעשות בהן שימוש. המחיקה תבוצע אוטומטית מבלי שהחברה תהא מחויבת להודיע לחבר המועדון על המחיקה כאמור ולא תישמע כל טענה בענין זה. במידה ופקעה חברותו של חבר מועדון, מכל סיבה שהיא, לא יוכל החבר לעשות שימוש ביתרת הנקודות שנצברו לזכותו.
- מתנה שניתנת על גובה סל מסוים ברכישה באתר תושפע באופן ישיר מניצול / אי ניצול נקודות בעת הרכישה.
- במהלך קיום מבצעים מסוימים במוצרי החברה (כפי שיוגדרו מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה), תהיה החברה רשאית להגביל את זכותם של חברי המועדון לממש את הנקודות. בנוסף, לא ניתן לשלם באמצעות מימוש נקודות, בעבור דמי המשלוח.
- חבר מועדון שברשותו נקודות יידרש לנצלן בטרם יזין קוד קופון שברשותו. מובהר כי לחברה שמורה הזכות לקבוע מקרים בהם לא ניתן יהיה לממש קופון ו/או הטבה בנוסף למימוש נקודות, וחבר המועדון יידרש לבחור איזו הטבה לממש. כמו-כן, יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה לממש נקודות ו/או הטבות במועדי מכירה מיוחדים. בנוסף מובהר, כי קוד קופון אינו חל ביחס למוצרים נבחרים כפי שיקבעו מעת לעת על ידי החברה. מובהר כי הנחות "אקסטרה" (extra) ו/או הנחות ו/או הטבות הניתנות באמצעות מימוש קוד קופון, יחולו על יתרת התשלום בסל הקניות לאחר חישוב כל יתר ההנחות.
- במקרה ויתברר כי בשל תקלה או ליקוי אחר כלשהו, התאפשר לחבר מועדון לנצל נקודות בהיקף העולה על הסכום שנצבר לזכותו כפי שמופיע במערכות החברה, תהיה החברה רשאית לדרוש ממנו לכסות את הגירעון.
4. דרגות החברות וטיב ההטבות
-
- צבירת הנקודות וההטבות להן זכאי חבר מועדון, יהיו לפי דרגת החברות אליה ישויך, כמפורט להלן:
דרגת Member |
|
דרגת VIP |
|
יחס צבירה בגין |
1 נקודה בגין 1 ₪ |
|
1 נקודה בגין 1 ₪ |
הרשמה ואישור קבלת דיוור/SMS* |
10 נקודות |
|
10 נקודות |
הטבת שנת חברות |
10 נקודות |
|
15 נקודות |
הטבת יום הולדת |
30 ש"ח |
|
50 ש"ח |
הטבת "חבר מביא חבר" |
15 נקודות לחבר המועדון+ 12% הנחה לרכישה ראשונה לחבר המצטרף |
|
15 נקודות לחבר המועדון+ 12% הנחה לרכישה ראשונה לחבר המצטרף |
בחירה באריזת |
2 נקודות |
|
2 נקודות |
הטבת Private Sale |
- |
|
קיימת |
הטבת "מתנה בהפתעה" |
- |
|
קיימת |
|
- עדכון דרגת חברות (עליה בדרגה, ירידה בדרגה או הישארות באותה דרגה) תלוי בהיקף הרכישות שבוצע באתר האינטרנט במהלך 12 חודשים רצופים. שיוך לקוחות חדשים לדרגה כלשהי יתעדכן בתוך 72 שעות ממועד ההזמנה לכל המאוחר.
5. דיוור- חבר המועדון זכאי לקבלת מידע הקשור בשירותים, מבצעים, סקרים, שאלונים, הטבות, מוצרים ועדכונים המוצעים על ידי החברה ו/או קבוצת שסטוביץ (לרבות מי מהחברות הנמנות עליה), כמו-גם הודעות וניוזלטרים בקשר עם שירותי, מוצרי ומותגי החברה ו/או הקבוצה, ו/או על ידי צדדים שלישיים, עמם יש לקבוצה שיתופי פעולה, וכן לצורך מתן הוראות ו/או עזרה הקשורים למועדון, אתר האינטרנט ו/או לשירותי, מוצרי ומותגי החברה ו/או הקבוצה, באמצעי דיוור שונים, לרבות דיוור באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרונים (SMS), ווטסאפ (WhatsApp), הודעות Push, Facebook ורשתות חברתיות אחרות וטכנולוגיות דומות (בין קיימות ובין עתידיות), בטלפון ו/או בדרכי התקשרות ו/או מדיה אחרות, והכל בכפוף להוראות כל דין ובהתאם למדיניות הפרטיות שבאתר האינטרנט.
- חבר מועדון אשר נתן הסכמתו לקבלת דיוור, רשאי לבקש בכל עת את הפסקת משלוח הדיוור באמצעות לחיצה על כפתור "הסר" מרשימת תפוצה, המצורף לכל דיוור פרסומי, או באמצעות שליחת בקשה להסרה, אל כתובת הדואר האלקטרוני המיועדת לכך [email protected] או לכל כתובת דואר אלקטרוני אחרת שתיועד לכך, כפי שתפורסם מעת לעת.
- מבלי לגרוע מן האמור, החברה ו/או קבוצת שסטוביץ תהיה רשאית לשלוח אל חבר המועדון, מעת לעת, הודעות עדכון ו/או מידע תפעולי, שאינן מהוות דיוור פרסומי, באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרונים (SMS), ווטסאפ (WhatsApp) וכד'.
6. דיוור
- חבר מועדון יהא זכאי לפרוש מהמועדון במתן הודעה בכתב לחברה, בכתובת [email protected] במקרה שכזה חבר המועדון יגרע מרשימת חברי המועדון בתוך 3 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה בדבר רצונו לפרוש כאמור, וכל הנקודות ו/או ההטבות שנצברו לזכותו יבוטלו, מבלי שיהיה זכאי לתשלום, הטבה או פיצוי כלשהו. ניתן לשוב ולהצטרף למועדון באמצעות פניה בכתב לחברה, באותה כתובת אימייל.
- החברה תהא רשאית לבטל חברותו של חבר מועדון ו/או להפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו (לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו), מכל סיבה שהיא מבלי שתהא חובה לנמק ביטול חברותו כאמור. חבר מועדון אשר יעבור על הוראות תקנון זה ו/או על הוראות כל דין, לא יהיה זכאי לקבל הטבות ו/או נקודות לפי תקנון זה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לאסור על כל פעולה ו/או מימוש הטבות ו/או נקודות בהתאם לחברות במועדון, לרבות להורות על השהיה או הפסקת חברות במועדון, במקרים של ניצול לרעה ו/או הפרת הוראות התקנון ו/או כל דין ו/או שימוש שיש בו לפגוע בשמה הטוב ו/או במוניטין של החברה ו/או הקבוצה. במקרים כאלו גם יבוטלו ו/או יקוזזו כל הנקודות ו/או ההטבות שנצברו.
- החברה רשאית להודיע בכל דרך שתמצא לנכון על הפסקת פעילות המועדון בהודעה מוקדמת שתימסר בהתאם להוראות הדין לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
7. ביטולים והחזרות מוצרים
- ביטול, החזרה או החלפה של מוצרים אשר בעת רכישתם נצברו נקודות, יביא לביטול הנקודות שנצברו בעסקה כאמור. במידה שבין מועד ביצוע הרכישה לבין מועד הביטול, ההחזרה או החלפה כאמור, מימש חבר המועדון נקודות שנצברו בעסקה כאמור, אזי עם ביטול העסקה יחויב חבר המועדון בסכום כספי השווה לכמות הנקודות שמימש ואשר בוטלו. החברה שומרת על זכותה לקזז את הסכום הכספי הנ"ל מעסקאות אחרות של חבר המועדון.
- ביטול ו/או החזרה ו/או קיזוז של נקודות, כאמור בסעיף 7.1 לעיל, עשויים להשפיע על הדרגה לה משויך חבר המועדון.
- ביטול חלקי של עסקה לא יאפשר החזרה של נקודות, ורק ביטול מלא של הרכישה יזכה את חבר המועדון בהשבת הנקודות בהן עשה שימוש כהטבה בעת הרכישה.
8. שונות
- החברות במועדון תקפה בשימוש באתר האינטרנט בלבד ובכפוף להתחברות לחשבון המשתמש. לא ניתן לממש את ההטבות שמעניקה החברות במועדון בחנות אינדיבידואל ו/או בחנויות בהן נמכרים מותגי החברה.
- רישומיה הפנימיים של החברה, בנוגע לתקנון זה , יהוו ראיה חלוטה לנכונות האמור.
- החברה שומרת על זכותה לשנות ו/או לעדכן ו/או לבטל את תנאי המועדון וההטבות והמבצעים שמוענקים מכוחו, וכן להעניק הטבות נוספות ו/או אחרות, לרבות צבירת נקודות שונה, לחלק מחברי המועדון, וגם להציע מבצעים או הטבות אחרות, על פי שיקול דעתה.
- בכל מקרה שיוכח כי קיימת עילה לפי דין בגינה נמנע מלקוח להצטרף למועדון או לזכות בהטבה כלשהי, יוגבל הפיצוי לו יהיה זכאי הלקוח לאחר שיוכיח את תביעתו, עד לגובה ההטבה המוקנית במסגרת המועדון ולא מעבר לכך. מבלי לגרוע מהאמור, מובהר כי למעט הזכויות המוקנות לחבר המועדון בהתאם לתוכנית המועדון כפי שתהיה מעת לעת, חבר המועדון פוטר את קבוצת שסטוביץ, חברת ביוטי אנד קו בע"מ ו/או כל מי מטעמן מכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה הקשורים במישרין או בעקיפין לחברותו מועדון.