שאלות ותשובות

הרשמה לאתר

מדוע חשוב להירשם לאתר לצורך הזמנה?
arrow-up-down

תהליך ההרשמה לאתר הוא לא חובה וניתן לבצע הזמנה כ"אורח" אך רק לקוחות רשומים צוברים נקודות מועדון אותם ניתן להמיר כהנחה ברכישה באתר.

לא הצלחתי להירשם לאתר, מה לעשות?
arrow-up-down

חשוב לוודא שמילאת את כל שדות החובה בהרשמה. אם לא הצלחת, אנחנו נעזור לך להירשם. אנחנו זמינים בטלפון: 03-6911688 ובוואטסאפ 052-7991977. אפשר גם לפתוח פנייה בעמוד יצירת קשר ונחזור אליך בהקדם.

 

 

לא הצלחתי להתחבר לאתר, למה זה קורה?
arrow-up-down

חשוב למלא את מספר הטלפון ואת קוד האימות בצורה מדוייקת. עדיין לא הצלחת להתחבר? נשמח לעזור בטלפון: 03-6911688 או בוואטסאפ: 052-7991977.

איך מעדכנים פרטים אישיים?
arrow-up-down

ניתן לעדכן את הפרטייך האישיים בעמוד "החשבון שלי".

 

 

מועדון הלקוחות

כיצד ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של סבוקלם?
arrow-up-down

ניתן להצטרף למועדון הלקוחות על ידי הרשמה לאתר. 

האם ההצטרפות למועדון הלקוחות כרוכה בתשלום?
arrow-up-down

ההצטרפות למועדון הלקוחות איננה כרוכה בתשלום!

כיצד ניתן להשתמש בנקודות שצברתי?
arrow-up-down

על מנת לממש נקודות יש צורך בייתרה של 40 נקודות זכות.
בעמוד הקופה יופיע כפתור המציין את מספר הנקודות שבאפשרותך לנצל. בחירת כמות הנקודות שברצונך לנצל תעדכן באופן אוטומטי את סכום הקנייה בסל הקניות. 
לתשומת ליבך- שימוש בנקודות יכול להוביל לכך שסל הקניות יהיה קטן מ- 170 . במצב זה יתווסף לסיכום ההזמנה דמי משלוח על סך 25 ₪.

מה קורה עם נקודות כשמחזירים מוצרים/מבטלים הזמנה?
arrow-up-down

כאשר מבצעים זיכוי על מוצר שהוחזר או מבטלים הזמנה, הנקודות שנצברו יורדות בהתאם.

האם דמי המשלוח נכללים בצבירת הנקודות?
arrow-up-down

דמי משלוח לא נחשבים לצורך צבירת נקודות.

מתי מקבלים את מתנת יום ההולדת?
arrow-up-down

הטבת יום ההולדת נשלחת בתחילת החודש בו נולדת ואפשר לממש אותה פעם אחת לכל אורך החודש.

האם נשארים בדרגת VIP ללא הגבלת זמן?
arrow-up-down

התשובה היא לא. דרגות המועדון נשמרות למשך שנה ומותנות בהמשך רכישה באתר בסכום מסוים. לדוגמה: אם מגיעים לדרגת מועדון VIP בחודש מאי השנה נשארים בדרגה הזאת עד לחודש מאי בשנה הבאה. אם במהלך השנה רוכשים באתר בסכום של 1500 שקלים ויותר הדרגה תישמר, אם לא רוכשים במהלך השנה יורדים אחרי שנה לדרגה נמוכה יותר.

איך צוברים נקודות על קופסה ידידותית לסביבה?
arrow-up-down

בכל רכישה שלך באתר תוכלי לבחור בעמוד קופה, במשלוח באריזה ידידותית לסביבה. בכל פעם שתעשי זאת תקבלי מאיתנו 2 נקודות במתנה.

בתוך כמה זמן אראה את הנקודות שלי לאחר הרכישה?
arrow-up-down

הנקודות שצברת יופיעו באזור האישי שלך תוך 72 שעות ממועד סיום ההזמנה.

מה זה חברים שווים יותר?
arrow-up-down

מזמינים חבר למועדון, הוא יקבל מאיתנו מייל עם קישור להרשמה וגם הטבה שווה. ברגע שירשם למועדון ויבצע הזמנה יתווספו לחשבונך תוך 72 שעות- 15 נקודות במתנה!

מהי פעילות Private event?
arrow-up-down

 זוהי פעילות מיוחדת שאינה פתוחה לכלל לקוחות המועדון שלנו. פעילות מסוג זה תתקיים מפעם לפעם ותוצג רק בפני לקוחות בדרגת VIP והיא תציע מוצרים בהשקה מוקדמת או במבצעים מיוחדים/עם מתנות ייחודיות.

איפה אפשר לראות כמה נקודות צברתי?
arrow-up-down

לקוחות רשומים לאתר יכולים לראות את מספר הנקודות שצברו עד כה בעמוד החשבון האישי שלהם.
לתשומת ליבך - לאחר הקנייה באתר יופיע מספר הנקודות המעודכן לאותה הזמנה- 72 שעות לאחר ביצועה. 

 

הזמנות באתר

אפשר לשלוח הזמנה כמתנה?
arrow-up-down

בטח שאפשר! בוחרים את המוצרים שרוצים לשלוח וכשמגיעים לקופה מסמנים 'שליחה כמתנה'. מוסיפים ברכה, ממלאים את פרטי המשלוח והמתנה שלכם בדרך.

איך משתמשים בקופון הטבה?
arrow-up-down

את קוד הקופון שקיבלתם מזינים בעמוד קופה, לפני הזנת פרטי התשלום. חשוב לשים לב שהקופון בתוקף ושהזנתם אותו בלי שגיאת הקלדה. מימוש ההטבה הוא בכפוף לתנאי המבצע.

אפשר לשלם באתר עם GIFT CARD?
arrow-up-down

ניתן לשלם באתר עם כרטיס מתנה: BUYME.

היכן ניתן לצפות בהזמנות שלי ?
arrow-up-down

אם נרשמת לאתר, ניתן לצפות בהזמנות שביצעת באתר בעמוד "החשבון שלי".

איך אפשר לדעת מה סטטוס ההזמנה שלי?
arrow-up-down

אם נרשמת לאתר, ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה שלך בעמוד "החשבון שלי". לכל הזמנה יש סרגל-התקדמות, המציג את מצב ההזמנה באותו יום עד להגעה שלה לכתובת המשלוח.

איך יודעים שהקנייה הסתיימה בהצלחה?
arrow-up-down

בסיום תהליך הקנייה ננתב אותך לעמוד עם אישור הרכישה ומספר ההזמנה שלך. בנוסף אפשר תמיד לבדוק את סטטוס ההזמנה באזור האישי באתר, תחת "ההזמנות שלי".

קיבלתי אישור הזמנה אבל לא קיבלתי חשבונית. מה לעשות?
arrow-up-down

אם לא קיבלת חשבונית במייל תוך 72 שעות מרגע אישור ההזמנה כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6911688, בוואטסאפ: 052-7991977 או בעמוד צור קשר כאן באתר ונשלח לך בצ'יק.

איך משנים כתובת משלוח אחרי ביצוע הזמנה?
arrow-up-down

כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה שולחים לנו הודעת וואטסאפ למספר: 052-7991977 או מתקשרים אלינו למספר: 03-6911688. אנחנו נעדכן את חברת השליחויות בכתובת החדשה.

משלוחים

כמה עולה המשלוח?
arrow-up-down

דמי המשלוח באתר עומדים על 25 ₪ ללא קשר למיקום הישוב אליו מתבצע המשלוח. ברכישה בסכום של 170 ₪ או יותר המשלוח יינתן ללא עלות! את מדיניות המשלוחים שלנו אפשר למצוא כאן.

איך מגיע המשלוח ובאיזו אריזה?
arrow-up-down

 

המשלוחים שלנו מגיעים עד הבית על-ידי שליח. כל ההזמנות נארזות בקפידה באריזות ייעודיות בהתאם לסוג המוצרים שהוזמנו. ניתן להזמין גם אריזת eco-friendly ידידותית לסביבה – במקרה כזה נשלח לכם את המוצרים עם כמה שפחות דברים מזיקים 😊
האם יש לכם אריזות ידידותיות לסביבה?
arrow-up-down

בהחלט. אנחנו שמחים להציע אריזה ניתנת למיחזור ולעזור, ולו בקצת, לשמור על הכדור. 
כדי לשלוח את החבילה שלכם במארז כזה, יש לסמן את האופציה הזו בשלב הצ'ק אאוט > פרטי הזמנה (מתחת לבחירה של שליחה כמתנה)

מה הם אזורי חלוקת המשלוחים?
arrow-up-down

שירות המשלוחים פועל בפריסה ארצית מלאה. לא ניתן להזמין משלוחים מחוץ לישראל.

תוך כמה זמן מרגע ההזמנה המשלוח יגיע אליי?
arrow-up-down

המשלוח מגיע לרוב חלקי הארץ תוך 3 ימי עסקים מרגע שההזמנה טופלה במערכת. הזמנות שיתקבלו במהלך חגי ומועדי ישראל, בפעילויות November Sale ובשיתופי פעולה בהיקף גדול, יגיעו עד 7 ימי עסקים.

האם השליחים יתאמו איתי את השליחות?
arrow-up-down

כן בהחלט חברת השלחויות תשלח לך SMS! בשל כך, חשוב להקפיד להזין מספר טלפון עדכני בעת ההזמנה.

החזרות / החלפות

איך מבצעים החזרת מוצר?
arrow-up-down

 

ניתן להחזיר אלינו מוצרים שלא נפתחו ולא נעשה בהם כל שימוש כשהם באריזתם המקורית.
החזרת מוצרים תתאפשר בתוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח באחת משתי הדרכים הבאות:
  1. - החזרה עצמאית למשרדי החברה ברחוב אלון התבור 10 א.ת קיסריה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6911688.
  2. - באמצעות משלוח בדואר לכתובת המצויינת מעלה.
האם ניתן לבצע החלפה והחזרה ביחד?
arrow-up-down

בשלב זה לא ניתן לבצע החזרה והחלפה ביחד באמצעות שליח. לפרטים נוספים והסדרה של החלפת מוצרים יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות כאן.

 

 

 

GIFT CARD

תוקף הכרטיס
arrow-up-down
התוקף מופיע בפרטי המתנה. אם התוקף עבר ולא הספקתם לממש, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של BUYME שישמחו לבדוק עבורכם אם ניתן להאריך את התוקף.
איך רוכשים?
arrow-up-down

ניתן לרכוש ממש כאן. הרכישה מאוד קלה ואינטואיטיבית. לאחר שבחרתם את המתנה שאתם מעוניינים בה תוכלו ליהנות משלל האפשרויות שהופכות את המתנה לאישית ומרגשת, כמו למשל: הוספת ברכה, תמונה או סרטון ותזמון השליחה של המתנה לנייד לרגע הכי מתאים. החיוך של מקבל המתנה יהיה שווה הכל.

פרטיות ואבטחה

האם האתר מאובטח?
arrow-up-down

כן, האתר מאובטח, מה שאומר שכל הנתונים שלך נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר סבוקלם.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת?
arrow-up-down

נתון לבחירתך. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר לא נשמרים. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת Credit Guard , חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה. עם זאת, לקוחות שרוצים לשמור את פרטי האשראי שלהם יכולים לבחור באפשרות הזו על מנת להקל על התהליך ברכישות עתידיות.

כלליות

איפה ניתן להשיג את מוצרי סבוקלם?
arrow-up-down

מוצרי סבוקלם משווקים באתר סבוקלם, בסניפי סופר פארם, בסניפי Be, בבתי מרקחת פרטיים נבחרים ובקופות החולים: מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית.

מהו תוקף מוצרי סבוקלם מרגע הפתיחה?
arrow-up-down

על כל מוצרי סבוקלם יש סימון של צנצנת ובה מצוינים מספר החודשים בהם ניתן להשתמש בתכשיר מרגע הפתיחה.

איך אוכל לאבחן את סוג העור שלי?
arrow-up-down

באבחנה ביתית מול המראה:
• עור רגיל – מתאפיין בנקבוביות שכמעט ולא נראות. העור נראה חלק ואחיד.
• עור שמן – מתאפיין בנקבוביות מורחבות הנראות לעין. הפרשה של הסבום וכמעט ואין קמטים. בחלק מהאזורים השמנוניים העור נראה מבריק.
• עור מעורב – מתאפיין באזורים שמנוניים ואזורים יבשים. לרוב, אזור ה – T (האזור המרכזי של הפנים) שמנוני ושאר האזורים יהיו יבשים או רגילים.
• עור יבש – מתאפיין בנטייה להתקמט. לא ניתן לראות נקבוביות כלל. העור עשוי להיות חסר לחות ובעל תחושת מתיחה לא נוחה.

מוצרים

מה ההבדל בין סדרות המוצרים של סבוקלם?
arrow-up-down

סדרת DERMO CARE (דרמו קר) מיועד לסייע בבעיות עור שונות, ביניהן עוד אדמומי ומגורה, פיגמנטציה, קשקשים, עור סדוק ויבש במיוחד, ועוד.

סדרת DAILY ROUTINE (דיילי רוטין) מציעה מגוון מוצרים לשמירה על שגרת טיפוח יעילה ויומיומית, ביניהם: מגוון ניקויי פנים, סרומים, קרמי לחות, קרמי גוף, דאודורנטים ועוד.

סדרת PRO-AGING (פרו-אייג'ינג) מיועדת לעור בוגר, מוצרי הסדרה כוללים קרמים עשירים, להזנה עמוקה, סיוע בצמצום קמטוטים ובהענקת מראה עור חלק ומוצק יותר.

למה משמש סרום והאם מורחים אותו לפני או אחרי קרם הלחות?
arrow-up-down

 

סרום הינו תמצית מרוכזת של החומרים הפעילים, לדוגמא: ויטמינים, מינרלים צמחים, שמנים, תמציות צמחים ועוד. לסרום ישנה יכולת חדירה וספיגה עמוקה יותר לשכבות העור התחתונות והוא מכין את העור לספיגה יעילה יותר של התכשירים שיבואו אחריו. את הסרום יש למרוח על עור פנים נקי לפני קרם הפנים ושגרת האיפור.
לסבוקלם מגוון רחב של סרומים, ביניהם:
סרום טיפוח ואקווה סרום 369 המתאימים לשימוש יומיומי לכל סוגי העור.
סרום מתקן CICA לעור אדמומי, מגורה ויבש.
פיטו סרום לצמצום מראה קמטוטים.
 

 

האם העובדה שהמוצרים היפואלרגניים אומרת שלא תהיה לי אלרגיה אליהם?
arrow-up-down

כל מוצרי סבוקלם נמצאו היפואלרגניים בבדיקות קליניות אך במידה וקיימת רגישות לאחד מהרכיבים שבתכשיר עלולה להתפתח תגובה אלרגנית. לכן, מומלץ להתנסות במוצר באופן נקודתי על אזור קטן בטרם השימוש.

האם ניתן להשתמש בשמפו סבוקלם לאחר ההחלקה?
arrow-up-down

לא מומלץ להשתמש בשמפו ו/ או בקרם לחות לחות לקרקפת על קרקפת רגישה שעברה פעולות כימיות והחלקה. שני המוצרים מתאימים ומועילים במצבים שונים כגון: יובש בקרקפת, קשקשים ולאיזון השומניות בקרקפת.