שאלות ותשובות

מועדון הלקוחות

מאלו הטבות נהנים החברים במועדון הלקוחות?
arrow-up-down

חברי מועדון הלקוחות נהנים מהטבות בלעדיות: 10% צבירת נקודות בכל רכישה, 20 הנחה ברכישה השנייה, 30 הנחת יום הולדת ועוד הטבות נוספות!

כיצד ניתן להשתמש בנקודות שצברתי?
arrow-up-down

על מנת לממש נקודות יש להתחבר לאתר ולבחור באפשרות ה"מימוש נקודות" בעמוד קופה.
בעמוד הקופה יופיע כפתור המציין את מספר הנקודות שבאפשרותכם לנצל לצורך הרכישה. בחירת כמות הנקודות שברצונכם לנצל תעדכן באופן אוטומטי את סכום הקנייה בסל הקניות. 
שימו לב- שימוש בנקודות יכול להוביל לכך שסל הקניות יהיה קטן מ- 170 . במצב זה יתווסף לסיכום ההזמנה דמי משלוח על סך 25 ₪.

כיצד ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של סבוקלם?
arrow-up-down

ניתן להצטרף למועדון הלקוחות על ידי הרשמה לאתר. 

האם ההצטרפות למועדון הלקוחות כרוכה בתשלום?
arrow-up-down

ההצטרפות למועדון הלקוחות איננה כרוכה בתשלום!

איפה אפשר לראות כמה נקודות צברתי?
arrow-up-down

לקוחות רשומים לאתר יכולים לראות את מספר הנקודות שצברו עד כה בעמוד החשבון האישי שלהם, וכן את פירוט השימוש בנקודות - כמה נצברו מקניות קודמות ובכמה השתמשו (פירוט השימוש תקף לאתר סבוקלם החדש בלבד).
ניתן גם לראות את מספר הנקודות שצברת בעת התשלום בקופה, כיוון שאפשר להשתמש בנקודות המועדון כאמצעי תשלום.
לתשומת ליבך - לאחר הקנייה באתר יופיע מספר הנקודות המעודכן לאותה הזמנה 24 שעות לאחר ביצועה. 

 

הרשמה לאתר

מדוע חשוב להירשם לאתר לצורך הזמנה?
arrow-up-down

תהליך ההרשמה לאתר הוא לא חובה וניתן לבצע הזמנה כ"אורח" אך רק לקוחות רשומים צוברים נקודות מועדון אותם ניתן להמיר כהנחה ברכישה באתר.

לא הצלחתי להירשם לאתר, מה לעשות?
arrow-up-down

חשוב לוודא שמילאת את כל שדות החובה בהרשמה. אם לא הצלחת, אנחנו נעזור לך להירשם. אנחנו זמינים בטלפון: 03-6911688 ובוואטסאפ 052-7991977. אפשר גם לפתוח פנייה בעמוד יצירת קשר ונחזור אליך בהקדם.

 

 

לא הצלחתי להתחבר לאתר, למה זה קורה?
arrow-up-down

חשוב למלא את מספר הטלפון ואת קוד האימות בצורה מדוייקת. עדיין לא הצלחת להתחבר? נשמח לעזור בטלפון: 03-6911688 או בוואטסאפ: 052-7991977.

איך מעדכנים פרטים אישיים?
arrow-up-down

ניתן לעדכן את הפרטייך האישיים בעמוד "החשבון שלי".

 

 

הזמנות באתר

אפשר לשלוח הזמנה כמתנה?
arrow-up-down

בטח שאפשר! בוחרים את המוצרים שרוצים לשלוח וכשמגיעים לקופה מסמנים 'שליחה כמתנה'. מוסיפים ברכה, ממלאים את פרטי המשלוח והמתנה שלכם בדרך.

איך משתמשים בקופון הטבה?
arrow-up-down

את קוד הקופון שקיבלתם מזינים בעמוד קופה, לפני הזנת פרטי התשלום. חשוב לשים לב שהקופון בתוקף ושהזנתם אותו בלי שגיאת הקלדה. מימוש ההטבה הוא בכפוף לתנאי המבצע.

אפשר לשלם באתר עם GIFT CARD?
arrow-up-down

ניתן לשלם באתר עם כרטיס מתנה: BUYME.

היכן ניתן לצפות בהזמנות שלי ?
arrow-up-down

אם נרשמת לאתר, ניתן לצפות בהזמנות שביצעת באתר בעמוד "החשבון שלי".

איך אפשר לדעת מה סטטוס ההזמנה שלי?
arrow-up-down

אם נרשמת לאתר, ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה שלך בעמוד "החשבון שלי". לכל הזמנה יש סרגל-התקדמות, המציג את מצב ההזמנה באותו יום עד להגעה שלה לכתובת המשלוח.

איך יודעים שהקנייה הסתיימה בהצלחה?
arrow-up-down

בסיום תהליך הקנייה ננתב אותך לעמוד עם אישור הרכישה ומספר ההזמנה שלך. בנוסף אפשר תמיד לבדוק את סטטוס ההזמנה באזור האישי באתר, תחת "ההזמנות שלי".

קיבלתי אישור הזמנה אבל לא קיבלתי חשבונית. מה לעשות?
arrow-up-down

אם לא קיבלת חשבונית במייל תוך 72 שעות מרגע אישור ההזמנה כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6911688, בוואטסאפ: 052-7991977 או בעמוד צור קשר כאן באתר ונשלח לך בצ'יק.

איך משנים כתובת משלוח אחרי ביצוע הזמנה?
arrow-up-down

כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה שולחים לנו הודעת וואטסאפ למספר: 052-7991977 או מתקשרים אלינו למספר: 03-6911688. אנחנו נעדכן את חברת השליחויות בכתובת החדשה.

משלוחים

כמה עולה המשלוח?
arrow-up-down

דמי המשלוח באתר עומדים על 25 ₪ ללא קשר למיקום הישוב אליו מתבצע המשלוח. ברכישה בסכום של 170 ₪ או יותר המשלוח יינתן ללא עלות! את מדיניות המשלוחים שלנו אפשר למצוא כאן.

איך מגיע המשלוח ובאיזו אריזה?
arrow-up-down

 

המשלוחים שלנו מגיעים עד הבית על-ידי שליח. כל ההזמנות נארזות בקפידה באריזות ייעודיות בהתאם לסוג המוצרים שהוזמנו. ניתן להזמין גם אריזת eco-friendly ידידותית לסביבה – במקרה כזה נשלח לכם את המוצרים עם כמה שפחות דברים מזיקים 😊
האם יש לכם אריזות ידידותיות לסביבה?
arrow-up-down

בהחלט. אנחנו שמחים להציע אריזה ניתנת למיחזור ולעזור, ולו בקצת, לשמור על הכדור. 
כדי לשלוח את החבילה שלכם במארז כזה, יש לסמן את האופציה הזו בשלב הצ'ק אאוט > פרטי הזמנה (מתחת לבחירה של שליחה כמתנה)

מה הם אזורי חלוקת המשלוחים?
arrow-up-down

שירות המשלוחים פועל בפריסה ארצית מלאה. לא ניתן להזמין משלוחים מחוץ לישראל.

תוך כמה זמן מרגע ההזמנה המשלוח יגיע אליי?
arrow-up-down

המשלוח מגיע לרוב חלקי הארץ תוך 3 ימי עסקים מרגע שההזמנה טופלה במערכת. הזמנות שיתקבלו במהלך חגי ומועדי ישראל, בפעילויות November Sale ובשיתופי פעולה בהיקף גדול, יגיעו עד 7 ימי עסקים.

האם השליחים יתאמו איתי את השליחות?
arrow-up-down

כן בהחלט חברת השלחויות תשלח לך SMS! בשל כך, חשוב להקפיד להזין מספר טלפון עדכני בעת ההזמנה.

החזרות / החלפות

איך מבצעים החזרת מוצר?
arrow-up-down

 

ניתן להחזיר אלינו מוצרים שלא נפתחו ולא נעשה בהם כל שימוש כשהם באריזתם המקורית.
החזרת מוצרים תתאפשר בתוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח באחת משתי הדרכים הבאות:
  1. - החזרה עצמאית למשרדי החברה ברחוב אלון התבור 10 א.ת קיסריה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6911688.
  2. - באמצעות משלוח בדואר לכתובת המצויינת מעלה.
האם ניתן לבצע החלפה והחזרה ביחד?
arrow-up-down

בשלב זה לא ניתן לבצע החזרה והחלפה ביחד באמצעות שליח. לפרטים נוספים והסדרה של החלפת מוצרים יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות כאן.

 

 

 

GIFT CARD

תוקף הכרטיס
arrow-up-down
התוקף מופיע בפרטי המתנה. אם התוקף עבר ולא הספקתם לממש, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של BUYME שישמחו לבדוק עבורכם אם ניתן להאריך את התוקף.
איך רוכשים?
arrow-up-down

ניתן לרכוש ממש כאן. הרכישה מאוד קלה ואינטואיטיבית. לאחר שבחרתם את המתנה שאתם מעוניינים בה תוכלו ליהנות משלל האפשרויות שהופכות את המתנה לאישית ומרגשת, כמו למשל: הוספת ברכה, תמונה או סרטון ותזמון השליחה של המתנה לנייד לרגע הכי מתאים. החיוך של מקבל המתנה יהיה שווה הכל.

פרטיות ואבטחה

האם האתר מאובטח?
arrow-up-down

כן, האתר מאובטח, מה שאומר שכל הנתונים שלך נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר סבוקלם.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת?
arrow-up-down

נתון לבחירתך. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר לא נשמרים. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת Credit Guard , חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה. עם זאת, לקוחות שרוצים לשמור את פרטי האשראי שלהם יכולים לבחור באפשרות הזו על מנת להקל על התהליך ברכישות עתידיות.

כלליות

איפה ניתן להשיג את מוצרי סבוקלם?
arrow-up-down

מוצרי סבוקלם משווקים באתר סבוקלם, בסניפי סופר פארם, בסניפי Be, בבתי מרקחת פרטיים נבחרים ובקופות החולים: מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית.

מהו תוקף מוצרי סבוקלם מרגע הפתיחה?
arrow-up-down

על כל מוצרי סבוקלם יש סימון של צנצנת ובה מצוינים מספר החודשים בהם ניתן להשתמש בתכשיר מרגע הפתיחה.

איך אוכל לאבחן את סוג העור שלי?
arrow-up-down

באבחנה ביתית מול המראה:
• עור רגיל – מתאפיין בנקבוביות שכמעט ולא נראות. העור נראה חלק ואחיד.
• עור שמן – מתאפיין בנקבוביות מורחבות הנראות לעין. הפרשה של הסבום וכמעט ואין קמטים. בחלק מהאזורים השמנוניים העור נראה מבריק.
• עור מעורב – מתאפיין באזורים שמנוניים ואזורים יבשים. לרוב, אזור ה – T (האזור המרכזי של הפנים) שמנוני ושאר האזורים יהיו יבשים או רגילים.
• עור יבש – מתאפיין בנטייה להתקמט. לא ניתן לראות נקבוביות כלל. העור עשוי להיות חסר לחות ובעל תחושת מתיחה לא נוחה.

מוצרים

האם מוצרי סבוקלם מתאימים רק לבעלי עור אדמומי ורגיש?
arrow-up-down

לא. מוצרי סבוקלם מתאימים לכל סוגי העור ובמיוחד לבעלי עור רגיש.

למה משמש סרום והאם מורחים אותו לפני או אחרי קרם הלחות?
arrow-up-down

סרום הינו תמצית מרוכזת של החומרים הפעילים, לדוגמא: ויטמינים, מינרלים צמחים, שמנים, תמציות צמחים ועוד. לסרום ישנה יכולת חדירה וספיגה עמוקה יותר לשכבות העור התחתונות והוא מכין את העור לספיגה יעילה יותר של התכשירים שיבואו אחריו. את הסרום יש למרוח על עור פנים נקי לפני קרם הפנים ושגרת האיפור.
לסבוקלם קיימים שני סרומים:
• קלאסיק סרום טיפוח שתפקידו הרגעה והחדרת הלחות לשכבות העור העמוקות.
• אינוביישן פיטו סרום שפועל למיצוק העור והזנתו.

מה ההבדל בין סדרת סבוקלם קלאסיק לסדרת סבוקלם אינוביישן?
arrow-up-down

סדרת סבוקלם קלאסיק מיועדת לעור מעורב עד שמן, ומתאימה גם לעור רגיש, אדמומי ומגורה. הסדרה מעניקה שגרת טיפוח יומיומית לבעלי עור רגיש וכן תכשירים המונעים ומקלים על רגישות ואדמומיות בעור.
סדרת סבוקלם אינוביישן הינה סדרת תכשירי אנטי אייגי'נג לעור רגיש. התכשירים מתאימים לעור רגיל עד יבש ויבש מאוד ומעניקים תוצאות מיידיות לטיפול ולמניעת קמטים ואפקט מצטבר לאורך זמן.

האם העובדה שהמוצרים היפואלרגניים אומרת שלא תהיה לי אלרגיה אליהם?
arrow-up-down

כל מוצרי סבוקלם נמצאו היפואלרגניים בבדיקות קליניות אך במידה וקיימת רגישות לאחד מהרכיבים שבתכשיר עלולה להתפתח תגובה אלרגנית. לכן, מומלץ להתנסות במוצר באופן נקודתי על אזור קטן בטרם השימוש.

האם מוצרי סדרת יאנג מכילים רטינול?
arrow-up-down

לא, מוצרי סדרת יאנג אינם מכילים רטינול.

האם ניתן להשתמש בשמפו סבוקלם לאחר ההחלקה?
arrow-up-down

לא מומלץ להשתמש בשמפו ו/ או בקרם לחות לחות לקרקפת על קרקפת רגישה שעברה פעולות כימיות והחלקה. שני המוצרים מתאימים ומועילים במצבים שונים כגון: יובש בקרקפת, קשקשים ולאיזון השומניות בקרקפת.

מה ההבדל בין קלאסיק קרם לחות לקלאסיק קרם לחות אקטיב?
arrow-up-down

שני הקרמים פועלים להרגעת עור רגיש, אדמומי ומגורה אך, כל קרם מבוסס על פורמולה שונה, ריכוז אחר של הרכיבים הפעילים ובעלי ניחוחות שונים.
קלאסיק קרם לחות אקטיב, אינו מכיל חומרים משמרים מסוג פראבן (paraben free) ומוצע בגרסת בקבוק איירליס (בקבוק אטום לכניסת אוויר). קלאסיק קרם לחות מוצע בשפופרת.

מה ההבדל בין קלאסיק קרם ניקוי לקלאסיק סבון פנים?
arrow-up-down

קלאסיק קרם ניקוי אינו מכיל חומרי סבון ודטרגנטים (חומרים המחברים בין שמן למים) ומיועד לבעלי עור רגיש ועדין במיוחד. קלאסיק סבון פנים מכיל דטרגנט (סבון) עדין מאוד ומתאים לכל סוגי העור.
המרקמים של שני התכשירים שונים, סבון הפנים מקציף על העור ונשטף במים ואילו קרם הניקוי הינו קרם שאינו מקציף וניתן להסרה באמצעות מים או צמר גפן.

האם כל מוצרי סבוקלם מתאימים לעור רגיש?
arrow-up-down

כל מוצרי סבוקלם עברו בדיקות קליניות במכון לחקר העור ונמצאו היפואלרגניים ומותאמים לעור רגיש.

אלו מוצרי סבוקלם מונעים ומטפלים בפיגמנטציה?
arrow-up-down

כל מוצרי סבוקלם המכילים מסנני קרינה מונעים פיגמנטציה. לטיפול בפיגמנטציה קיימת מומלץ להשתמש בתכשירים הבאים:
קלאסיק מי פנים לעור רגיש - מי הפנים מבצעים פילינג עדין, המסיר את התאים המתים ומביא ליצירת תאי עור חדשים. בשימוש יומיומי פעולה זו מבהירה כתמים קיימים ומביאה ליצירת גוון עור אחיד.
אינוביישן מסיכת פילינג אנזימטית – מסיכה זו תשלים את פעולת הפילינג ויש להשתמש בה 1-2 פעמים בשבוע.
אינוביישן בוסטר ויטמין C- מסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר-פיגמנטציה, מעודד ייצור קולגן ואלסטין, לעור חלק וגמיש יותר.
למניעת פיגמנטציה וכתמים יש להתשמש בתכשירי סבוקלם המכילים הגנה משמש – כל תכשירי סבוקלם עם מקדמי הגנה מכילים גם הגנה מקרני ה-UVA, הגורמים לפיגמנטציה (כתמים) ולהזדקנות מוקדמת של העור. שימוש יומיומי, לפני כל יציאה מהבית וחידוש מריחה מספר פעמים ביום, יגן על העור מפני השמש וימנע את התגברות הפיגמנטציה וחזרתה.

איפור והתאמה

איך אני מתאימה את המייק אפ לגוון העור שלי?
arrow-up-down

ההתאמה תלויה בגוון העור הטבעי וכן, בהעדפות האישיות.
אינוביישן קרם BB מוצע בשלושה גוונים: נטורל (בהיר), לייט בז' (בינוני) ובז' (שזוף).
קלאסיק מייק אפ מוצע בשני גוונים: לייט (בהיר) ומדיום (בינוני).
קרם הטריפל מתמזג ומתאים עצמו לגוון העור הטבעי ומוצע בשני גוונים: לייט (בהיר-בינוני) ומדיום (שזוף).

מה הבדל בין BB וטריפל?
arrow-up-down

ההבדלים העיקריים הם רמות הכיסוי, סוג העור, הפעולה שהם מבצעים על העור ורמת מסנני הקרינה:
BB  – קרם מייק אפ בעל רמת כיסוי גבוהה. מיועד לבעלי עור רגיל עד יבש. הקרם מכיל רכיבי אנטי אייג'ינג למיצוק וצמצום מראה הקמטים, ומסייע במניעת פיגמנטציה.
טריפל  – קרם לחות המכיל דמי מייק אפ בעל רמת כיסוי נמוכה, חצי שקופה. מיועד לכל סוגי העור, כולל עור שמן.

הריון ותינוקות

האם ניתן למרוח את שמן האמבט על הקרקפת של התינוק למניעת קילופים?
arrow-up-down

כן בהחלט. במקרה של קילופי קרקפת, מומלץ למרוח את השמן כ – 10 דקות טרם האמבט, להמתין ולשטוף באמבט. לאחר מכן יש לנגב את הקרקפת והראש בעדינות. מומלץ להימנע ממגע עם העיניים.

האם ניתן להשתמש בכל התכשירים בהריון/בהנקה?
arrow-up-down

מרבית המוצרים מכילים רכיבים המאפשרים שימוש במהלך ההריון וההנקה, אולם, ישנם רכיבים כדוגמת רטינול בקרם לילה רטינול שאיננו מומלץ בתקופה זו. ניתן להתייעץ עם שירות הלקוחות או עם רוקח בנקודות המכירה / בתי המרקחת.

האם קרם הגוף לאטופי מתאים לשימוש גם בפנים?
arrow-up-down

כן, במקרה של התפרצות אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) בעור הפנים ניתן למרוח את הקרם גם באזורי הפנים, הצוואר, האוזניים והראש.

האם כדאי להשתמש במשחת ההחתלה בכל שימוש?
arrow-up-down

כן בהחלט. משחת ההחתלה מיועדת לטיפול אך גם למניעה. מומלץ להשתמש במשחת ההחתלה בכל החלפת חיתול בכדי למנוע תפרחת חיתולים ומומלצת לשימוש גם בזמן תפרחת החיתולים.