הרשמה לאתר
תהליך ההרשמה לאתר הוא לא חובה וניתן לבצע הזמנה כ"אורח" אך רק לקוחות רשומים צוברים נקודות מועדון אותם ניתן להמיר כהנחה ברכישה באתר.
חשוב לוודא שמילאת את כל שדות החובה בהרשמה. אם לא הצלחת, אנחנו נעזור לך להירשם. אנחנו זמינים בטלפון: 03-6911688 ובוואטסאפ 052-7991977. אפשר גם לפתוח פנייה בעמוד יצירת קשר ונחזור אליך בהקדם.
חשוב למלא את מספר הטלפון ואת קוד האימות בצורה מדוייקת. עדיין לא הצלחת להתחבר? נשמח לעזור בטלפון: 03-6911688 או בוואטסאפ: 052-7991977.
ניתן לעדכן את הפרטייך האישיים בעמוד "החשבון שלי".
מועדון הלקוחות
ניתן להצטרף למועדון הלקוחות על ידי הרשמה לאתר.
ההצטרפות למועדון הלקוחות איננה כרוכה בתשלום!
על מנת לממש נקודות יש צורך בייתרה של 40 נקודות זכות.
בעמוד הקופה יופיע כפתור המציין את מספר הנקודות שבאפשרותך לנצל. בחירת כמות הנקודות שברצונך לנצל תעדכן באופן אוטומטי את סכום הקנייה בסל הקניות.
לתשומת ליבך- שימוש בנקודות יכול להוביל לכך שסל הקניות יהיה קטן מ- 170 ₪ . במצב זה יתווסף לסיכום ההזמנה דמי משלוח על סך 25 ₪.
כאשר מבצעים זיכוי על מוצר שהוחזר או מבטלים הזמנה, הנקודות שנצברו יורדות בהתאם.
דמי משלוח לא נחשבים לצורך צבירת נקודות.
הטבת יום ההולדת נשלחת בתחילת החודש בו נולדת ואפשר לממש אותה פעם אחת לכל אורך החודש.
התשובה היא לא. דרגות המועדון נשמרות למשך שנה ומותנות בהמשך רכישה באתר בסכום מסוים. לדוגמה: אם מגיעים לדרגת מועדון VIP בחודש מאי השנה נשארים בדרגה הזאת עד לחודש מאי בשנה הבאה. אם במהלך השנה רוכשים באתר בסכום של 1500 שקלים ויותר הדרגה תישמר, אם לא רוכשים במהלך השנה יורדים אחרי שנה לדרגה נמוכה יותר.
בכל רכישה שלך באתר תוכלי לבחור בעמוד קופה, במשלוח באריזה ידידותית לסביבה. בכל פעם שתעשי זאת תקבלי מאיתנו 2 נקודות במתנה.
הנקודות שצברת יופיעו באזור האישי שלך תוך 72 שעות ממועד סיום ההזמנה.
מזמינים חבר למועדון, הוא יקבל מאיתנו מייל עם קישור להרשמה וגם הטבה שווה. ברגע שירשם למועדון ויבצע הזמנה יתווספו לחשבונך תוך 72 שעות- 15 נקודות במתנה!
זוהי פעילות מיוחדת שאינה פתוחה לכלל לקוחות המועדון שלנו. פעילות מסוג זה תתקיים מפעם לפעם ותוצג רק בפני לקוחות בדרגת VIP והיא תציע מוצרים בהשקה מוקדמת או במבצעים מיוחדים/עם מתנות ייחודיות.
לקוחות רשומים לאתר יכולים לראות את מספר הנקודות שצברו עד כה בעמוד החשבון האישי שלהם.
לתשומת ליבך - לאחר הקנייה באתר יופיע מספר הנקודות המעודכן לאותה הזמנה- 72 שעות לאחר ביצועה.
הזמנות באתר
בטח שאפשר! בוחרים את המוצרים שרוצים לשלוח וכשמגיעים לקופה מסמנים 'שליחה כמתנה'. מוסיפים ברכה, ממלאים את פרטי המשלוח והמתנה שלכם בדרך.
את קוד הקופון שקיבלתם מזינים בעמוד קופה, לפני הזנת פרטי התשלום. חשוב לשים לב שהקופון בתוקף ושהזנתם אותו בלי שגיאת הקלדה. מימוש ההטבה הוא בכפוף לתנאי המבצע.
ניתן לשלם באתר עם כרטיס מתנה: BUYME.
אם נרשמת לאתר, ניתן לצפות בהזמנות שביצעת באתר בעמוד "החשבון שלי".
אם נרשמת לאתר, ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה שלך בעמוד "החשבון שלי". לכל הזמנה יש סרגל-התקדמות, המציג את מצב ההזמנה באותו יום עד להגעה שלה לכתובת המשלוח.
בסיום תהליך הקנייה ננתב אותך לעמוד עם אישור הרכישה ומספר ההזמנה שלך. בנוסף אפשר תמיד לבדוק את סטטוס ההזמנה באזור האישי באתר, תחת "ההזמנות שלי".
אם לא קיבלת חשבונית במייל תוך 72 שעות מרגע אישור ההזמנה כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6911688, בוואטסאפ: 052-7991977 או בעמוד צור קשר כאן באתר ונשלח לך בצ'יק.
כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה שולחים לנו הודעת וואטסאפ למספר: 052-7991977 או מתקשרים אלינו למספר: 03-6911688. אנחנו נעדכן את חברת השליחויות בכתובת החדשה.
משלוחים
דמי המשלוח באתר עומדים על 25 ₪ ללא קשר למיקום הישוב אליו מתבצע המשלוח. ברכישה בסכום של 170 ₪ או יותר המשלוח יינתן ללא עלות! את מדיניות המשלוחים שלנו אפשר למצוא כאן.
בהחלט. אנחנו שמחים להציע אריזה ניתנת למיחזור ולעזור, ולו בקצת, לשמור על הכדור.
כדי לשלוח את החבילה שלכם במארז כזה, יש לסמן את האופציה הזו בשלב הצ'ק אאוט > פרטי הזמנה (מתחת לבחירה של שליחה כמתנה)
שירות המשלוחים פועל בפריסה ארצית מלאה. לא ניתן להזמין משלוחים מחוץ לישראל.
המשלוח מגיע לרוב חלקי הארץ תוך 3 ימי עסקים מרגע שההזמנה טופלה במערכת. הזמנות שיתקבלו במהלך חגי ומועדי ישראל, בפעילויות November Sale ובשיתופי פעולה בהיקף גדול, יגיעו עד 7 ימי עסקים.
כן בהחלט חברת השלחויות תשלח לך SMS! בשל כך, חשוב להקפיד להזין מספר טלפון עדכני בעת ההזמנה.
החזרות / החלפות
- - החזרה עצמאית למשרדי החברה ברחוב אלון התבור 10 א.ת קיסריה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6911688.
- - באמצעות משלוח בדואר לכתובת המצויינת מעלה.
בשלב זה לא ניתן לבצע החזרה והחלפה ביחד באמצעות שליח. לפרטים נוספים והסדרה של החלפת מוצרים יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות כאן.
GIFT CARD
ניתן לרכוש ממש כאן. הרכישה מאוד קלה ואינטואיטיבית. לאחר שבחרתם את המתנה שאתם מעוניינים בה תוכלו ליהנות משלל האפשרויות שהופכות את המתנה לאישית ומרגשת, כמו למשל: הוספת ברכה, תמונה או סרטון ותזמון השליחה של המתנה לנייד לרגע הכי מתאים. החיוך של מקבל המתנה יהיה שווה הכל.
פרטיות ואבטחה
כן, האתר מאובטח, מה שאומר שכל הנתונים שלך נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר סבוקלם.
נתון לבחירתך. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר לא נשמרים. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת Credit Guard , חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה. עם זאת, לקוחות שרוצים לשמור את פרטי האשראי שלהם יכולים לבחור באפשרות הזו על מנת להקל על התהליך ברכישות עתידיות.
כלליות
מוצרי סבוקלם משווקים באתר סבוקלם, בסניפי סופר פארם, בסניפי Be, בבתי מרקחת פרטיים נבחרים ובקופות החולים: מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית.
על כל מוצרי סבוקלם יש סימון של צנצנת ובה מצוינים מספר החודשים בהם ניתן להשתמש בתכשיר מרגע הפתיחה.
באבחנה ביתית מול המראה:
• עור רגיל – מתאפיין בנקבוביות שכמעט ולא נראות. העור נראה חלק ואחיד.
• עור שמן – מתאפיין בנקבוביות מורחבות הנראות לעין. הפרשה של הסבום וכמעט ואין קמטים. בחלק מהאזורים השמנוניים העור נראה מבריק.
• עור מעורב – מתאפיין באזורים שמנוניים ואזורים יבשים. לרוב, אזור ה – T (האזור המרכזי של הפנים) שמנוני ושאר האזורים יהיו יבשים או רגילים.
• עור יבש – מתאפיין בנטייה להתקמט. לא ניתן לראות נקבוביות כלל. העור עשוי להיות חסר לחות ובעל תחושת מתיחה לא נוחה.
מוצרים
סדרת DERMO CARE (דרמו קר) מיועד לסייע בבעיות עור שונות, ביניהן עוד אדמומי ומגורה, פיגמנטציה, קשקשים, עור סדוק ויבש במיוחד, ועוד.
סדרת DAILY ROUTINE (דיילי רוטין) מציעה מגוון מוצרים לשמירה על שגרת טיפוח יעילה ויומיומית, ביניהם: מגוון ניקויי פנים, סרומים, קרמי לחות, קרמי גוף, דאודורנטים ועוד.
סדרת PRO-AGING (פרו-אייג'ינג) מיועדת לעור בוגר, מוצרי הסדרה כוללים קרמים עשירים, להזנה עמוקה, סיוע בצמצום קמטוטים ובהענקת מראה עור חלק ומוצק יותר.
סרום טיפוח ואקווה סרום 369 המתאימים לשימוש יומיומי לכל סוגי העור.
סרום מתקן CICA לעור אדמומי, מגורה ויבש.
פיטו סרום לצמצום מראה קמטוטים.
כל מוצרי סבוקלם נמצאו היפואלרגניים בבדיקות קליניות אך במידה וקיימת רגישות לאחד מהרכיבים שבתכשיר עלולה להתפתח תגובה אלרגנית. לכן, מומלץ להתנסות במוצר באופן נקודתי על אזור קטן בטרם השימוש.
לא מומלץ להשתמש בשמפו ו/ או בקרם לחות לחות לקרקפת על קרקפת רגישה שעברה פעולות כימיות והחלקה. שני המוצרים מתאימים ומועילים במצבים שונים כגון: יובש בקרקפת, קשקשים ולאיזון השומניות בקרקפת.